vrijdag 6 maart 2015

Decoratieve hanger

In het boek 'puur haken' staan zo ontzettend veel leuke haakpatronen dat ik telkens maar moeilijk kan kiezen.
Nu wilde ik een hoekje in mijn huiskamer wat opfleuren en daar leende dit patroon zich perfect voor. Eenvoudig en snel resultaat, IDEAAL!



Ik heb eerst het patroon gevolgd en zo een slinger van gehaakte 'jojo's' gemaakt. Vervolgens heb ik daar nog kralen van de Action onder gehangen en een kwastje gemaakt die erbij paste.

De uitleg voor het kwastje had ik van internet. (google; hoe maak ik een kwastje)
Uiteindelijk heb ik deze slinger opgehangen met een tapeje en tadaa, mijn hoekje was weer net wat persoonlijker geworden. En wat kan ik daar enorm van genieten. Bij elkaar gekochte spulletjes zijn leuk, maar pas af als er iets van mijzelf bij zit.


liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten