woensdag 25 februari 2015

Verhuiskaartje

Een lieve vriendin van mij gaat verhuizen en ik wil haar dus een leuk kaartje sturen. Nu vind ik de kaartjes in de winkels vaak zo standaard dus ik heb een poging gewaagd om zelf eentje te maken. En dan zonder te veel te schetsen maar door direct te DOEN! Oftewel als er iet 'mis' gaat daar een draai aan geven in plaats van volledig opnieuw te beginnen of te blijven veranderen.


Uiteindelijk best tevreden over het resultaat. De combinatie van stempels (deze zijn van de flying tiger) en het getekende met de pennetjes maakt het voor mij wat minder stijf, helemaal leuk.
De inspiratie voor de huisjes heb ik vooral van Pinterest. En ik vind 'm zó leuk geworden dat ik hem heb ingesteld als achtergrond voor dit blog. Werkt wonderbaarlijk goed als patroontje! Zou dus ook leuk zijn op iets anders.... *krijgt nieuwe inspiratie*

liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten