woensdag 18 februari 2015

Hallo!

Daar zit ik dan, klaar voor mijn eerste blog.
Waar deze blog over gaat gaan? Ik weet het eigenlijk niet precies, het is geen vastomlijnd plan.
Ik wil er mijn creativiteit en mijn passies in terug laten komen. Aan de wereld vertellen wat mij bezig houd. Delen wat de moeite van het delen waard is in mijn ogen.

Ik zal me eerst kort voorstellen; Judith, 25 jaar, hartstikke verliefd, creatief therapeut, op allerlei manieren creatief bezig en ik woon samen met mijn knapperd in t mooie limburgse landje.

Creatief bezig zijn is natuurlijk heerlijk vaag en open maar eigenlijk heeft dat mijn voorkeur. Want vaag en open betekent ook: ruimte voor mogelijkheden, verandering en letterlijke openheid voor nieuwe dingen.

Je kunt mij ook vinden op pinterest: pinterest.com/overtbruggetje
En je kunt me vinden op instagram: @overtbruggetje :)

Zo, tot de volgende !!
Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten